Kinderraad

Omdat er al eens onderwerpen aan bod komen die verder gaan dan de vier muren van de klas, hebben we binnen de school een kinderraad opgericht. Daar worden ideeën of problemen besproken die belangrijk zijn voor de hele school.
Elke klas stuurt een delegatie van twee kinderen naar de vergadering onder leiding van de directeur. Zij bespreken alle vergaderpunten en zoeken samen al naar oplossingen.
Vooraf wordt in de klas besproken welke zaken we graag op de kinderraad willen brengen. Achteraf wordt besproken wat er op de kinderraad beslist is. Dit onder leiding van de kinderen die de kinderraad bijgewoond hebben.

Oudervereniging

Wie graag mee denkt over de werking van de school en graag weet wat er bij de ouders leeft, is van harte uitgenodigd om deel te nemen aan de oudervereniging. We vergaderen éénmaal in de maand samen met een delegatie van leerkrachten en de directeur.
Is vergaderen niets voor jou?  Je kan je ook engageren om een activiteit mee te helpen organiseren.
Je kan de oudervereniging en de school ook steunen met een helpende hand op de kerstmarkt, fancy fair, speelgoedbeurs, bij klusdagen, ...

Wil je meer weten? Volg ons op Facebook.

Meer info? Contacteer ons via mail.